MY PROFILE
imahsolehah
org ganu kiter* lahir 27mac87* stylish,solehah, sensitif,smile,sweet..:D

Wednesday, September 14, 2011

Oh lawak!

GELAK 1:
Atok : Cu, pergi menyorok cepat cikgu kamu datang sebab kamu tak perg sekolah hari ni..
Cucu : Atok la pergi menyorok...
Atok : awat pulak atok nk kna nenyorok?
Cucu : sebab saya bagitau cikgu saya tak pergi sekolah sbb atok meninggal....
Atok : ggrrrrrr....ngeeeeee ~~♥:))


GELAK 2:
Pelanggan: Hei budak, meh sini kejap.
Pelayan: Ya saya. Ada apa encik?
Pelanggan: Saya ada masalah dengan sup saya ni.
Pelayan: Kenapa encik?
Pelanggan: Cuba kamu rasa sup ni.
... Pelayan: Kenapa? Sup ni terlalu masin ke encik?
Pelanggan: Tak. Cuba kamu rasa dulu.
Pelayan: Ke sup ni terlalu panas?
Pelanggan: Tak. Cuba kamu rasa dulu.
Pelayan: Ok, baiklah. Erm, mana sudunya?
Pelanggan: Haaa. Itu la masalah dia....






0 comments:

BlogUpp!